option
Cuestiones
ayuda
daypo
buscar.php

LC2

COMENTARIOS ESTADÍSTICAS RÉCORDS
REALIZAR TEST
Título del Test:
LC2

Descripción:
EXAMEN LC2

Fecha de Creación: 2023/05/27

Categoría: Otros

Número Preguntas: 12

Valoración:(0)
COMPARTE EL TEST
Nuevo ComentarioNuevo Comentario
Comentarios
NO HAY REGISTROS
Temario:

Marca l'ítem que conte un so diferent de la grafia marcada en "pont": compte. roba. font. oli.

Quina és la paraula definida? "objece de forma redona que s'usa en gimnàstica". aro. cèrcol. redolí. cistella.

Marca l'í tem que conte un so diferent de la grafia marcada en veu: parleu. valent. fideu. sempre.

Cerca l’intrús. trair. paràgraf. fetxa. gargot.

Quin cafe me s bo! Per favor, posa-me’n ______________. atre. altre. un altre. un atre.

Hui s'ha estrenat la pel·lícula i la sala estava ______________. de genolls. a doll. de gom a gom. al detall.

L’__________ de la teua tia __________ ja ha rebut la seua here ncia. hereua / andalussa. heredera / andalusa. hereva / andalusa. hereva / andalussa.

Marca la frase correcta: El fracàs fou degut a què la gent tenia molt poca informació . El fracàs fou a causa de què la gent tenir molt poca informació. El fracàs fou perquè la gent tenia molt poca informació. El fracàs fou debut a quà la gent tenia molt poca informació.

Marca l’ítem que conte un so diferent de la grafia marcada en fase. trapezi. dus allo !. espoli. posar.

E s una qu estio __________. de la que ja hem parlat. de la que ja hem parlat. de la qual ja hem parlat. sobre que ja hem parlat.

Alguns dels models de la llengua que s’utilitzen a l’escola son: Normatiu. Estàndard. Les dos son correctes.

Quina competència tracta de corregir les errades gramaticals dels xiquets. a) Competència lingüístic. b) Competència comunicativa. c) b i c son correcte.

Denunciar Test